Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Friday, April 29, 2011

DAY ONE : 10 things about me

1-saya anak kedua dari 3 adik beradik, saya seorg je perempuan, k bosan gila gila gila -.-

2-saya suke warne purple, merah dan kuning dan putih thee hee, jb suke purple jugak wok. okey poyo .

3-saya suke tgok muke perempuan, sebab sebab mungkin dia senyum manis ,mungkin dia hot , kulit muka licin tade jerawat, mungkin juga dia dikurniakan muke lawa mcm dato siti nurhaliza. haha, the important thing saya tak puas hati dia lawo haha.

4-saya suke pendam en perasaan saya nak cerita takutnya tersebar aku suke dia tu ke dia ni. hah?nanti org tanye, mcm skrg ni? aku dgn ee, OhhhhMeyyJayy, mcm tak sesuai je en :D

5-saya suke ape lagi ea? saya saya saya suke stalk gamba org, bukan curi ye. tgok je.

6-saya suke budak kecik sbb perangai pun mmg serupa ah en. dorg comel gila gila gila, geram sgt. saya pun pandai layan dorg dgn penuh kasih syg tapi tak dgn syamim -.- ohhgosh haha.

7-saya budak form3 tahun ni PMR tahun depan dah blh kahwin haha.

8-saya minat jb <3

9-suke berangan, ckp sorg2

10-pantang nmpak camera mesti nak tgkp gmba, ss katekan