Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Sunday, May 15, 2011

okey sejak aku dah lame nak up to date kan blog ni atas sebab aku malas , dan lebih menjerus untuk mmbaca blog prg je drpd diri sendiri hihihi. hmm okey skrg ni bukan ape nak cerita pasal mak aku sendiri.

ade haritu aku sendiri pelik;
-mase tu abg aku dah dpt kereta then dia ckp 'lepasni kakak blh bawa jugak'
-dekat r&r serdang ' kereta ni lawa kan, nmpak je kecik tapi mahal, nt kakak masuk U mama beli kan utk kakak' tergaman
-semlm dkt alamanda, mama melulu pg kat kedai camera nikon kot 'RM 1999' aku punya tanye ape yg 1999 nyaa, rupenya camera yg aku iidam kan tu tapi skrg mcm tak mengidam pulak. bb pulak ea haha.

tapi nak dapat benda tu sume bukan senang, aku kene tunjuk kan prestasi aku menaik tapi hmm teruk ahh. harap harap kali semua meningkat aah rase mcm nak menangis, wish me luck guys.