Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Thursday, January 27, 2011

kem mokhdar ♥

terlalu rindu sampai nak nangis ni haa :'( hha. imy lahh SS, ceh dia sorg je aku rindu. haha, rindu korg juga, dorm tu alahai sedihnyaa, tandas kat sana ingat lagi sampai kene amik num, tempat belajar sampai menyirap telentang, mmg dah tak gadis melayu. kakak and abg fasi dan tak lupe juga dekat abg abg yg tolong serves makanan ktorg hehe :)*gatal.

and the most thing that i miss ialah open banana :/ paling hot sekali open duta palm mmg semua macho, buat shake mcm dangdut. phewwit* mmg aku suke mase tu. HAHAHA
|
|
|
\/
sorry tak dapat nak upload lagi, something wrong .

ade lagi, jangan ingat dah ahabis haha, ni semua gamba gila ktorg -.- paling byk sekali gamba aku lahh haha, well .








SS saya heee, haha, siap aku tutup muke yg tidak dihendaki khas untuk korang HAHA, aku mmg baik (lahh sgt-.-)