Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Thursday, April 14, 2011

kenyataan

hi.
dalam banyak2 post tak penah nak ade gambar pun en, kosong dengan tulisan je. bosan tak bosan tak? pehh, lagi kalau post tu panjang menjala tak berhenti henti menekan keyboard tu lagi lahh. mmg malas nak baca, sbb tade benda yg menarik-.- then harini aku gila -sedar pun- gelak je. cikgu margaret tu marah ke tak marah? nmpak mcm hantu kak limah, perasaan tak ?bukan kutuk, menanya haa. main campak kertas aku, bala bala :D selamat tahun ni nak pmr ,boleh lagi tahan dan sabar. kang tak berkat susah pulak en.

tadi,pengumuman rumah kuning chess(cheerleding)act ustz yang bagi gelaran tu sbb utz tak reti nak pronous kan okey, haha. mmg hati nak masuk then lepastu ade ragu ragu sbbkan chess tu pakaian dia sendat smpai bdarah hidung laki tgok,
mcm ni;
tu yg aku patah hati gila. tiara paksa, k.coko tahu lagi lagi dipaksanya aku smpai baju aku terkoyak -Ktipu- ahh, menyesal aku fikir ni. aku try nak pakai tudun sepenuhnya, konon tahun ni berubah lebih kpd kebaikan. insyaallah xD sebab aku semakin takut dgn azab neraka :(

kbai, salam. - nak makan - sehari makan 4 kali, great. paha dah besar --