Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Sunday, March 18, 2012

life..

Hai, kepada saya yang membaca dah kepada saya yang menaip. Haha. *foreveralone.jpg* hehe, saya tahu siapa saya. K geli much. Baru balik dari kmpg just now, that feeling when kene terpisah dengan my little cousin. I love my cousin, haha. Dia punya menangis kemain. Merah muka semua, perasaan tu berat :( 'Setiap perjumpaan ada perpisahan' Right? Nvm, cuti nanti kita jumpa k sayang.




This is my little cousin yang comel, I tell you, muka dia macam cina sebab nenek sebelah mak dia pure cina. Ada lah kisah dia kenapa..

Tadi, around 9 something. Mama telefon nenek. Nenek cerita tentang Dana. Dia menangis tak henti henti that so sweet man. Then kena panggil jia, my cousin drjah 6 untuk pujuk dia.. Dana Dana :D

I miss that moment when dana tak tidur walaupun dah pukul 12 lebih. Kemain kau adik, kalah aku tidur ye. Dana tak habis habis ambil telefon den, lepastu ambil gamba tv. Mentang mentand depan kau tv. Hahaah.



This is me and Dana. Hehe

Last but not least, sampai rumah takde benda nak buat then buat schedule utk esok. Kena ada semangat baru untuk berjaya. Yakin!! Adik adikki insya allah boleh. Haha, trendmark rncgn adik adikku. Malas nak post gamba. Bye bye . Assalamualaikum w.b.t