Assalamualaikum gais. Enjoy reading.

Monday, March 19, 2012

schedule

Masa tu bergerak dgn pantas. This week semua kena ikut jadual. Hope it will be going smooth, tanak lah sangkut sangkut. Twiiter adalah penghalang.. U.U susah sebab attractive sangat. Malas kan ku badan, sudah tiada masa untuk kita bersama. Kelak perutmu semakin membuncit, maafkan aku. Kuatlah kau iman, lemahkan nafsumu.'Don't dare you give up'-acap kali ayat ini sifikiran ku. Ampun kan aku, aku mungkin lemah, mungkin jahat. Disaat org nyenyak di buaian mimpi ku paksa kau untuk memenami aku utk ber-twitter. Jauh sekali aku mahu menyentuh buku jauh berkilometer dari sifat bersenam.

Semua ni salah malas ! Kau buat aku sengsara.

Tadi adik aku balik je tunjuk paper exam. Bangga lah. Semua A just paper bi satu markah nak A. Rasa tercabar ok. Belajar lah syaza.